Netflix son birkaç ayda 8 milyon daha fazla küresel abone kazandıkça, yayıncı reklam destekli planına odaklanıyor ve bunun iyi bir nedeni var. Bütçe dostu katman, Perşembe günü yayınlanan ikinci çeyrek kazanç raporu sonuçlarına göre, reklamların mevcut olduğu pazarlardaki tüm yeni kayıtların yüzde 45'inden fazlasını oluşturuyor.

Netflix, abonelerini reklam planına çekme çabalarının bir parçası olarak, bu ayın başlarında Kanada ve Birleşik Krallık'taki mevcut aboneler için en ucuz reklamsız planını aşamalı olarak kaldırmaya başladı . Önümüzdeki dönemde ABD ve Fransa'da planı kaldırmayı planlıyor. Netflix ayrıca, izlediğiniz şeyi durdurduğunuzda ekranınızda görünen duraklatma reklamlarını test etmeye başladı.

Netflix, son birkaç ayda platformun en büyük şovlarından biri olan Bridgerton'ın üçüncü sezonunu ekledi . Ayrıca bu yıl için Joe Rogan komedi özel bölümü , Joey Chestnut ve Takeru Kobayashi arasında sosisli sandviç yeme yarışması , Jake Paul ve Mike Tyson dövüşü ve canlı NFL oyunları ile gelecek yıl çıkacak WWE Monday Night Raw gibi bir dizi canlı içerik planladı. Netflix ayrıca bu yılın ilerleyen zamanlarında şovun ikinci sezonuyla birlikte yeni Squid Game çok oyunculu oyununu da yayınlayacak .

Netflix, gelecek yıldan itibaren büyümeyi ölçme biçiminde köklü bir değişiklik yapacak . Her çeyreğin sonunda kaç abone eklediğini açıklamak yerine, yalnızca bölgeye göre gelir dağılımını sağlayacak. Netflix, yayıncının dikkatini reklamcılığa ve aboneleri tutmaya çevirmesiyle birlikte bu değişikliğin "işletmenin evrimini yansıttığını" söylüyor.