Apple'ın pahalı Vision Pro artırılmış gerçeklik/sanal gerçeklik (AR/VR) başlığı geliştiriciler için bir çekim merkezi olmadı.
Piyasaya çıktığı ilk iki ayda 3.500 ABD doları değerindeki kulaklık için yüzlerce uygulama tanıtıldıktan sonra, yeni uygulama tanıtımlarının yavaş yavaş azaldığını belirtti. Örneğin Eylül ayında yalnızca 10 yeni uygulama tanıtıldı.
Analitik firması Appfigures'ın rakamlarına atıfta bulunan Journal, Vision Pro uygulama mağazasında yaklaşık 1.770 uygulamanın mevcut olduğunu bildirdi, ancak bu uygulamaların yalnızca %34'ü özellikle Vision Pro için oluşturulmuştu. Çoğu, Vision Pro işlevselliğine sahip mevcut Apple uygulamalarının sürümleridir.
Journal, Vision Pro uygulamalarının büyümesinin diğer Apple ürünlerine göre çok daha yavaş olduğunu belirtti. iPhone'un tanıtımından yaklaşık bir yıl sonra, App Store'da 50.000 uygulama vardı ve Apple Watch'un lansmanından beş ay sonra 10.000 uygulaması vardı.
Ancak Dergi, iPhone ve Apple Watch'un Vision Pro'ya kıyasla daha düşük fiyat noktalarına ve daha geniş bir tüketici kitlesine hitap ettiğini kabul etti.