Hepsiburada'nın Efsane Kasım kampanyası büyük bir başarıyla sonuçlandı. Kampanya boyunca tüketicilere 8 milyar TL'lik tasarruf sağlanırken, platform rekor bir ciroya ulaştı.

Geçen yıla göre iki katına çıkan tasarruf rakamıyla tüketicilerin bütçelerine büyük katkı sağlandı. Kasım ayı boyunca platform 500 milyondan fazla ziyaret alarak yoğun bir ilgi gördü. 11 Kasım'da en yüksek günlük sipariş sayısı ve ciroya ulaşılarak rekor kırıldı. Beyaz eşya paketleri, halı yıkama makineleri, altın, küçük ev aletleri, süpermarket ürünleri, moda ve kozmetik ürünleri en çok tercih edilenler oldu.


Kullanıcılar en çok saat 17.00-18.00 arasında alışveriş yaptı. Bursa, Kocaeli, Antalya, Adana ve Konya en çok alışveriş yapılan şehirler oldu.

Robot süpürge satışları ikiye, halı yıkama makinesi satışları ise 11 kat arttı. Platformda iş ortakları tarafından toplamda 650 bin kampanya gerçekleştirildi. Hepsiburada Limiti, Hepsifinans gibi kartsız taksitli ödeme yöntemleri yoğun ilgi gördü.

Robot süpürge, halı yıkama makinesi gibi ürünlere olan talep dikkat çekti. Tablet, bilgisayar, telefon gibi ürünler yoğun olarak tercih edildi.  22 ayar altın bilezik satışlarında önemli bir artış yaşandı. Yüz bakım ürünleri, saç bakım ürünleri, makyaj malzemeleri, triko kazaklar, oversize gömlekler gibi ürünler öne çıktı. Kağıt havlu, tuvalet kağıdı, temizlik ürünleri, atıştırmalıklar ve kahvaltılık ürünler yoğun talep gördü.  -İHA

Kaynak: İHA