Türkiye'nin lider e-ticaret platformu Trendyol, kasım ayında gerçekleştirdiği Süper Alışveriş Günleri ve Efsane Günler kampanyalarıyla yurt dışı pazarlarda büyük bir başarıya imza attı. 15 ülkede eş zamanlı olarak düzenlenen bu kampanyalar sayesinde, 90 bin Türk satıcısının ürünleri dünya genelindeki milyonlarca kullanıcıya ulaştı.

TOPLAMDA 120 MİLYON ÜRÜN SATILDI

Kampanya süresince platform, dünya genelinden 250 milyon ziyaret aldı.  Trendyol, 10 farklı ülkede en çok indirilen uygulama oldu.  90 bin Türk satıcısı, ürünlerini dünya pazarlarına taşıma fırsatı buldu. Kampanya boyunca toplamda 120 milyon ürün satıldı. Saklama Kabı Türkiye'den en çok talep gören ürünler arasında moda ürünleri yer alırken, yurt dışında en çok talep gören ürünler arasında saklama kapları öne çıktı.

EN ÇOK BURSA, ANTALYA VE KOCAELİ'NDE SATILDI

Türkiye'den en çok alışveriş yapılan iller Bursa, Antalya ve Kocaeli olurken, yurt dışında en yüksek talep Bakü, Riyad ve Bükreş'ten geldi. Körfez ülkelerinde tencere, Doğu Avrupa ve Azerbaycan'da ise ev tekstili ve ev içi düzenleyiciler en çok tercih edilen ürünler oldu.

Trendyol, sadece satıcıların ürünlerini dünya pazarlarına ulaştırmasına olanak sağlamakla kalmadı, aynı zamanda pazarlama, lojistik ve finansman konularında da destek sundu. Bu sayede satıcılar, yurt dışı pazarlarda daha kolay ve hızlı bir şekilde büyüme fırsatı buldu.  -İHA

Kaynak: İHA