Bu teknoloji DirectX 11 ve DirectX 12 oyunlarında etkinleştirilmiştir. AMD Fluid Motion Frames (AFMF),oyun tarafından desteklenmesi gerekmediği için sürücü tabanlıdır. Bu, GPU tarafından üretilen yeni karelerin dahil edilmediği anlamına gelir, bu da oyunun yalnızca monitörde daha pürüzsüz görünmesini sağlar. AFMF, AMD’nin FidelityFX Super Resolution (FSR) 3.0 teknolojisine benzer bir yaklaşımdır; FSR 3.0, görüntüleri farklı çözünürlükler arasında yükselten oyun özellikli bir teknolojidir. AFSM, FSR 3.0’a bir ektir ve mevcut kareyi ve önceki kareyi kullanan yeni bir teknolojidir.
AFSM, FPS’yi artırmak ve daha akıcı bir oynanış sağlamak için mevcut ve önceki kare arasına oluşturulan sahte bir kare ekleyen bir teknolojidir. AFMF, AMD tarafından Gamescom 2023’te duyurulan yeni bir teknolojidir. Sürücü tabanlı bir kare işleme teknolojisi olan bu teknoloji, bir oyunun kare hızını artırmayı amaçlamaktadır. AFSM, AMD’nin FSR 3.0 teknolojisine benzer bir yaklaşımdır, ancak mevcut ve önceki kare arasında oluşturulan sahte kareler ekleyerek FPS değerlerini artırır ve daha akıcı bir oynanış sağlar.