Konya'da 59 şubesi bulunan Migros, Türkiye genelinde 3 bin 490 mağazaya ulaşarak sektördeki liderliğini pekiştirdi. Şirket, yılın ilk yarısında 185 yeni mağaza açarak toplam yatırımını 3,6 milyar TL'ye ulaştırdı.
Migros'un en dikkat çeken başarısı ise finansal performansı oldu. Şirket, ikinci çeyrekte 3 milyar 388 milyon TL, yılın ilk yarısında ise 4 milyar 97 milyon TL FAVÖK elde etti. Net kar ise 1 milyar 982 milyon TL olarak açıklandı. Bu sonuçlar, şirketin ayda ortalama 300 milyon TL net kar elde ettiğini gösteriyor.
Konya'da en çok şubeye sahip olan Migros'un bu başarısı, hem şirketin güçlü büyümesini hem de Konya pazarındaki etkinliğini ortaya koyuyor. Şirketin sürekli büyümesi ve yatırımları, hem tüketicilere daha fazla seçenek sunuyor hem de bölge ekonomisine katkı sağlıyor. -Haber Merkezi