Son zamanlarda Köfteci Yusuf, Türkiye'nin birçok yerinde şikayetlerle gündemde yer alıyor. İzmir, Sivas, Balıkesir, Bursa ve İstanbul'daki şubelerden gelen şikayetler, firmanın eski performansından eser kalmadığını gösteriyor. Şikayetlerin birçok nedeni bulunuyor. Müşteriler, siparişlerinin eksik geldiğini veya ekmek gibi temel ürünlerin eksik olduğunu bildiriyor. Şubelerde aşırı yoğunluk ve personel yetersizliği nedeniyle siparişlerin geç gelmesi ve müşterilerin uzun süre beklemesi gibi sorunlar yaşanıyor. Çalışanların müşterilere karşı ilgisiz ve alakasız olduğu, siparişleri yanlış aldığı ve müşterilerle iletişim kurmakta zorlandığı belirtiliyor. Köfteci Yusuf'un fiyatlarının eskiden daha uygun olduğu ve son zamanlarda artış gösterdiği ifade ediliyor. Bazı müşteriler, köftelerin eskisi kadar lezzetli olmadığını ve şubelerde hijyen eksikliği olduğunu da şikayet ediyor.

İŞTE ŞİKAYETLERDEN BİRKAÇI

İzmir’de ikamet eden Mustafa isimli bir şahıs, 20 Mayıs Pazartesi günü yaptığı şikayette şu ifadeler yer aldı: “İzmir Balçova şubenize 20/05/ 2024 tarihinde saat 21:23'te dört kişilik bir grup olarak geldik ve siparişimizi verdik. Şubenizde tavuk bulunmuyordu ve salatanızda domates yoktu. Siparişimiz saat 21:51'de geldi ve hemen hesap ödememiz talep edildi. İki kasiyeriniz vardı ve sıra uzun kuyruklar halindeydi; hesap öderken yemeğimiz soğudu. Bin TL hesap ödedik ve yeterli hizmeti alamadık. Mekanın kapanış saati 22:00 ise, bu saatten sonra müşteri kabul edilmemelidir. Konu ile ilgili çalışanlarınıza ve çalışma saatlerinize düzenleme yapılmasını, ayrıca mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.”

SİVAS

“Köfteci Yusuf Sivas şubesi hizmet kalitesinden memnun kalmadım. Sipariş vermek için 15 dakika bekledim ve ancak o zaman ilgilenen biri geldi. Burger ve ayran siparişi vermek istedim ancak her ikisi de mevcut değildi. Sonunda köfte siparişi verdim ve yarım saat sonra köftelerim geldi. Ancak bu sefer de ekmek yoktu ve ilgi gösterilmedi. Ekmeği beklerken köfteler soğudu. Personel yetersizdi ve iletişimleri zayıftı. Bir personel, siparişimi getirip 'Bu sizin mi?' diye sordu. Şehrimize Köfteci Yusuf'un gelmesini dört gözle beklemiştim ancak yaşadığım deneyim tam bir hayal kırıklığı oldu. Sistemin oturmasını bekleyeceğim ve bir süre sonra tekrar ziyaret etmeyi umuyorum.”

BALIKESİR

“19.05.2024 tarihinde Balıkesir merkezde Carrefoursa yanındaki şubenizde yemek yemek istedik. Köfte gayet lezzetliydi; ancak menü vasattı. Yani et tüketiyorsak yanında iki kaşık salata yeterli değildir. Bu şekilde bir işletme yönetilmez. Bol salata ve meze çeşidi olmalıdır. Kuru et yedik ve kalktık. Bir daha gitmeyi düşünmüyoruz. İsim yapmak ve marka oluşturmak kişide ego oluşturuyor. Belli ki sahipleri eti böyle kuru yemeyi tercih ediyorlar.”

BURSA

“Bursa Hüdavendigar parkının içerisindeki şubenize geldik eşimle ve maalesef çalışan arkadaşlar bana göre çok acemiler. Müşteriyle göz teması kurmaktan bile habersizler. Servis açıyor çatal kaşık yok, sesleniyoruz hiç oralı bile değiller, 2 dilim ekmeği getirene kadar yemeyi yedik biz diyorum yüzüme bakıyorlar. Daha çok şey yazardım ama fazla rencide etmek istemediğim için gerek duymadım açıkçası. Eleman çalıştırmak hakikaten zor iş, inşaat sektörünün içinde 30 yıl çalışmış biri olarak bir kez daha anladım.”

İNTERNET SİPARİŞİ

“Merhabalar, Köfteci Yusuf'tan bir saat önce sipariş verdim. Siparişin içerisinde sadece beş adet köfte vardı, ancak hâlâ gelmedi. Beş adet köfteyi pişirmek bu kadar zor olmamalı. Saat kaç oldu ve geleceği mesafe de beş dakikayı geçmez, o kadar yakın. Lütfen dikkate alınsın, hiç memnun kalmadım.”

İSTANBUL

“İstanbul Sefaköy şubesinde bulunan Köfteci Yusuf'ta çalışanların müşterilere karşı tavrı ve hijyen eksikliği nedeniyle masaların temizliğini kendim yapmak zorunda kaldım. Yöneticilerin bu konulara öncelik vererek gerekli düzenlemeleri yapmalarını rica ediyorum.”

-Haber Merkezi

Kaynak: Haber Merkezi