Görme engelli ama Antalya'da tamir etmediği telefon yok Görme engelli ama Antalya'da tamir etmediği telefon yok

Ayakkabı satın alan birçok kişi, kısa sürede ürünlerde bozulma, deformasyon ve kalite sorunlarıyla karşılaşıyor. Markalar ise bu durumları genellikle "kullanıcı hatası" olarak değerlendiriyor. Ancak uzmanlar, satın alınan malda bir ayıp varsa ve beklenen faydayı sağlamıyorsa bunun "ayıplı ürün" olarak kabul edildiğini ve tüketicinin haklı olduğunu belirtiyor.

TÜKONFED Piyasa Gözetimi Komisyonu Başkanı Taylan Atalay, "Özellikle internet üzerinden yapılan alışverişlerde tüketiciler orijinal ürün yerine imitasyon ürünlerle karşılaşıyor. Bu durum, hem tüketicinin mağduriyetine hem de sektörün itibarına zarar veriyor. Tüketiciler, alışveriş yaparken güvenilir siteleri tercih etmeli ve ürünlerin kalitesini kontrol etmelidir" dedi.   -Haber Merkezi

Kaynak: Haber Merkezi