Karaçor, Türkiye'de özellikle Bodrum gibi popüler destinasyonlarda yoğun bir talep olduğunu belirtti. Ancak şirketin sadece Türkiye ile sınırlı kalmak yerine global bir marka olma hedefinde olduğunu vurguladı. Bu doğrultuda İspanya, Yunanistan, Mısır gibi yeni destinasyonlarda da büyüme planları yapılıyor. Bu ülkelerde yapılan otel ve uçak anlaşmalarıyla Almanya pazarında daha geniş bir yelpaze sunmayı hedefliyorlar. ANEX Tour, Almanya'da ÖGER Tours, Neckermann Reisen ve Bucher Reisen gibi köklü markalarla birlikte faaliyet gösteriyor. Karaçor, bu markaların her birini güçlendirerek Almanya pazarında daha güçlü bir konuma gelmeyi amaçladıklarını belirtti.
2025 İçin Hedefler
Şirket, 2025 yılında yüzde 20 büyüme hedefiyle yola çıktı. İspanya, Yunanistan ve Mısır gibi yeni destinasyonlarda daha fazla yolcu taşımayı hedefliyor. MGA, SunExpress ve Pegasus ile yapılan anlaşmalarla uçuş kapasitesini artırmayı planlıyor. Neckermann Reisen markasıyla Hamburg'da yeni bir satış ofisi açacaklar.   -Haber Merkezi
 

Kaynak: Haber Merkezi