Antalya ve Alanya'da da oldukça popüler olan ve aynı zamanda personel değişiminde çok fazla sirkülasyon yaşayan Köfteci Yusuf, restoranlarındaki hizmet yetersizliği ile bir süredir eleştirilerin hedefi olmuştu.
ONLİNE VE TELEFONLA SİPARİŞLER DE GECİKİYOR
Ünlü restoran şimdilerde de online ve telefonla alınan siparişlerin gecikmelerinden dolayı müşteriler tarafından sıkça eleştirilmeye başlandı. Kullanıcılar öte yandan paket teslimde siparişlerinde yer alan bazı ürünlerinde eksik olduğunu dillendirdi. İşte Şikayetvar’daki o paylaşımlar;
SİPARİŞLER HEM GEÇ HEM YANLIŞ GELİYOR
“Köfteci Yusuf uygulamasından 3 farklı gün 3 ayrı sipariş oluşturdum siparişlerim her seferinde eksik getirildi. 15.08. 2024 tarihinde menü köfte siparişi de etmeleri getirmediler, 21.08.2024 tarihinde çift köfte burger siparişi oluşturdum 1 çift gelirken bir diğeri de tek köfte olarak teslim edildi. 21.08.2024 tarihinde Köfteci Yusuf'a ulaşamadım. 22.08.2024 tarihinde müşteri hizmetlerine ulaştığımda dün aramanız gerekirdi bugün yardımcı olamıyoruz dediler. Buradan yöneticilerine sesimi duyurmak gibi bir niyetim de yok benim gibi mağdurların oluşmaması için yazıyorum. Artık geldiğimiz nokta mide bulandırıyor mağdur eden sorumluluk almıyor.” -Haber Merkezi