Alanya Belediye Başkanı ve ALTAV Yönetim Kurulu Başkanı Osman Tarık Özçelik, WTM Londra Turizm Fuarı’nda önemli bir tanıtım projesine imza attı. Jet2 Holidays ile yapılan stratejik iş birliği kapsamında, Alanya’nın dijital ve geleneksel kanallar aracılığıyla İngiltere’de tanıtımı başladı.
AKTİF BİR ŞEKİLDE TANITILACAK
Dünya genelinde turizm sektörünün önde gelen etkinliklerinden biri olan WTM Londra Fuarı’nda Jet2 Holidays CEO’su Steve Heapy ile gerçekleştirilen görüşmelerde, Alanya’nın 2025’te daha fazla turisti ağırlaması için dört aylık bir kampanya planlandı. Aralık 2024 ile Mart 2025 tarihlerini kapsayacak bu kampanyada, Alanya Jet2 Holidays’in sosyal medya platformlarında ve İngiltere genelindeki 12 satış ofisinde aktif bir şekilde tanıtılacak. Kampanyanın ilk adımı, Jet2’nun resmi Instagram hesabı @Jet2pics üzerinden yapılan paylaşım ile atıldı.
26 MİLYON KİŞİYE ULAŞACAK
Jet2 Holidays yetkilileri, kampanya kapsamında hedef kitlenin 26 milyon kişiye ulaşacağını ve 2025 yılında Alanya’ya yönelik turist sayısında yüzde 4 oranında bir artış beklediklerini ifade etti. Londra’daki fuarda konuşan Jet2 CEO’su Steve Heapy, Alanya’nın turizm potansiyeline dikkat çekerek, destinasyonun Jet2’nun stratejik hedefleri arasında yer aldığını vurguladı. Ayrıca 2025’te Bournemouth Havalimanı’ndan yeni bir uçuş hattının açılacağı da belirtildi.
GÜÇLÜ KONUMA ULAŞACAK
Projenin başlamasıyla ilgili değerlendirmede bulunan Alanya Belediye Başkanı ve ALTAV Yönetim Kurulu Başkanı Osman Tarık Özçelik, “Yaptığımız tanıtım çalışmaları meyvesini vermeye başladı. Alanya, tur operatörleriyle iş birliğini artırarak uluslararası pazarda daha güçlü bir konuma ulaşacaktır. Bu proje, Alanya’nın küresel turizmdeki yerini sağlamlaştıracak önemli bir adım oldu” dedi. -ALTAV Basın Bülteni