Antalya'da yaşayan Melek Akar, yeni aldığı otomobilin yetkili serviste başka bir araçla çarpışması sonucu mağdur oldu. İki ay önce sıfır olarak aldığı otomobili için yazılım güncellemesi yaptırmak üzere yetkili servise teslim eden Akar, kısa süre sonra aracının başka bir araçla çarpıştığını öğrenerek büyük şok yaşadı. Servis yetkililerinin, "Sigortadan zaten para alacaksınız" diyerek sorumluluk almaması, Akar'ı çileden çıkardı.
SIFIR ARACI HASAR GÖRDÜ
Melek Akar, yaşadıklarını şu sözlerle anlattı: "Yeni aldığım otomobili servise emanet ettim, geri aldığımda ise hasarlıydı. Servis yetkilileri, herhangi bir çözüm önerisi sunmadan, sorumluluğu kabul etmedi. Sanki sokakta kaza yapmışım gibi bir tutum sergilediler. Bu durum beni çok üzdü ve mağdur etti."
SÜREÇ BAŞLADI
Yaşanan olay karşısında hukuki haklarını arayan Akar, tüketici mahkemesine başvurdu. Akar, servis yetkilileri hakkında "mala zarar verme" ve "ihmal" suçlamalarında bulundu. Servis yetkilileri ise yaşanan olayla ilgili olarak aralarında bir anlaşmazlık olduğunu ve hukuki sürecin sonucunu bekleyeceklerini belirtti. -Haber Merkezi
Antalya'da akıl almaz! Hayatının şokunu yaşadı
Antalya'da bir kadın yazılım güncellemesi için servise götürdüğü ve aracın yetkili serviste başka bir araçla çarpıştığını öğrenerek hayatının şokunu yaşadı
Bunlar da ilginizi çekebilir