Alanya’da bir otelde konaklayan ve bir tur acentesinden kanyon turu satın alan turist çift , otellerini değiştirdikleri için tura farklı bir otelden katılacaklarını firmaya bildirdi. Ancak buna rağmen tura alınmadıklarını, hiçbir şekilde kendileriyle iletişime geçilmediğini belirten çift, ödedikleri paranın iade edilmediği konusunda da şikayette bulundular. Şikayet üzerine harekete geçen ve Alanya’da tatil yapan çifte ulaşan Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Alanya Bölge Temsil Kurulu (BTK) yönetim kurulu üyeleri sorunu hızlı bir şekilde çözüme kavuşturdu.
“TURİSTİN ALANYA’YA GELMESİ DEĞİL, MEMNUN AYRILMASI DA ÖNEMLİ”
Konu hakkında açıklama yapan ALTAV Basın Sözcüsü Alper Gencelli, "Alanya'ya gelen misafirlerimizin en iyi şekilde ağırlanması ve tatillerinin sorunsuz geçmesi bizim öncelikli hedefimizdir. Elbette Alanya’ya daha fazla nasıl turist getirebiliriz konusunda çalışmalar yapıyoruz. Ancak gelen turistlerin iyi bir tatil tecrübesiyle şehrimizden ayrılması da öncelikli konularımızdan biri. Bu tür aksaklıklar yaşandığında derhal müdahale ederek çözüm üretmeye çalışıyoruz. Bu olayda da TÜRSAB Alanya BTK ile iş birliği yaparak turist ailemizin mağduriyetini gidermek için gereken adımları attık. TÜRSAB Alanya BTK Başkanımız Kerim Sarıkaya da devreye girerek acentenin uyarılması konusunda ve gerekli yaptırımların uygulanması konusunda girişimlerde bulundu. Bir memnun turist, bin yeni turist demektir. Bu düşünceyle Alanya’da tatil yapan misafirlerimiz için çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Turist çift, ALTAV ve TÜRSAB yetkililerine yaşadıkları sürece hızlı bir şekilde dahil olarak çözüm sağladıkları teşekkür ederken, Alanya'da tatillerinin geri kalanını keyifli bir şekilde geçireceklerini belirtti. -ALTAV Basın Bülteni